Přejezd přes hory s Lectronem Montana RSX

Zdar borci a borkyně,

na začátek dnešního článku bych rád ujasnil, že nejsme lenoši a budeme testovat i neelektro kola :-D.  Na poslední zářijový víkend jsme si naplánovali přejezd na chatu do německé Saydy. Využili jsme toho pro test  Lectronu Montana RSX. 

Technické parametry ode mě nečekejte. Kdo by si je chtěl nastudovat, ať se mrkne na náš eshop ????. Vyrazili jsme ráno z Teplic a rovnou směrem vzhůru do Krušných hor. Při nájezdu do terénu se projevila hmotnost kola kolem 22kg. Chvíli to zabralo, ale na rozdílné chování proti normálnímu biku, jsem si zvyknul a nedělalo mi to žádné další potíže. Podporu jsem obezřetně nastavil na dvojku  ze sedmi, což mi zajistilo pohodovu jízdu daleko před ostatními. Když jsem začal stoupat, přidal jsem si  další dva stupně podpory a valil to na Vitišku v suchym triku. Nahoře jsem si mohl v klídku dát pivko a čekat, než ostatní dorazí. V terénu byl  Lectron důstojným parťákem a všechny nástrahy jsme společně zdolali.  Vidle fungovala dobře a terénem jsem Montanu vedl pěkně jistě. Na displayi se mi přehledně ukazovala rychlost a ujetá vzdálenost. V cíli naší výpravy po 50km jsem měl stále šťávu v baterce a to jsem posledních deset kilometrů jel na plnou podporu abych kámoše naštval ????. Baterku jsem v klídku během večera nabil a  Montana tak byla připravena pro ranní návrat domů. Na cestu zpět jsem Lectrona půjčil našemu nejslabšímu  článku skupiny. On si nastavil podporu na trojku a hned byl z posledního místa na tom prvním a při každé zastávce se nám smál ????.  Přes kopce přeletěl a Lectrona si pochvaloval.  

Abych Lectrona zhodnotil: Není to kolo, na kterém byste měli porazit Schurtera na mistrovství světa. Jestli ale máte rádi jízdu lesem a rádi si prodloužíte dojezd nebo si víc vychutnáte okolí své trasy, pak nemůžete chybovat, když si kolo Lectron Montana RSX  koupíte. A jestli jezdíte po městě, pak budete na Montaně králem????

Černoch